بیمه شید

باید در روزهای سلامتی به فکر روزهای سخت و آینده خود باشیم

بیمه شید

باید در روزهای سلامتی به فکر روزهای سخت و آینده خود باشیم

  • ۰
  • ۰

شاید وقتی به آینده صندوق های بازنشستگی در ایران نگاه کنیم متوجه این داستان میشویم که جز چند شرکت معتبر و بزرگ، شرکت دیگه ای وجود ندارد که وضعیت مالی خوبی داشته باشند. میزان پرداختی این صندوق های بازنشستگی آنقدر کم است که کفاف یک زندگی متوسط را هم نمیدهد! پس باید چه کرد؟

اگر شرایطی به وجود بیاید که بتوان سرمایه ای در بازه 20 یا 30 سال تشکیل داد که بتوان در سالهای بازنشستگی از آن سرمایه به صورت یکجا به همراه سود آن استفاده کرد خیلی خوب خواهد بود. حال اگر در این بازه چند ساله ی تشکیل سرمایه بتوان از پوشش درمانی و غیره استفاده کرد که چه بهتر.

چند دقیقه فکر کنید روزی چند هزار تومان برای فرزند خود یا برای خودتان چقدر هزینه چیپس و پفک و بستنی میکنید؟ عدد مورد نظر در یک ماه را در ذهن خود نگه دارید . به نظر عدد زیادی میرسد. هزینه ای که شاید به چشم نیاید اما هزینه غیر قالب انکار برای فرزندان است. حال فرض کنید با کنار گذاشتن این هزینه ( هزینه ای معادل یک ماه خرید چیپس و پفک یا این قبیل خرید برای خودمان ) برای فرزندان خود آینده ای درخشان بسازید.

با خرید چیپس و پفک کمتر بتوانید 30 سال دیگر یک ماشین آخرین مدل بخرید و یا کمک هزینه خرید مسکن ، هزینه تحصیل و یا خرید جهیزیه و امرار معاش برای فرزندان خود را تامین کنید.

بیمه عمر پاسارگاد از ترکیب دو بیمه تشکیل شده ، بیمه به شرط فوت و بیمه به شرط حیات. به این شکل که بیمه گذار با پرداخت یک مبلغی که میتواند به صورت ماهانه، 3 ماهه ، 6 ماهه و سالانه پرداخت شود علاوه بر تشکیل سرمایه و مشارکت در سود شرکت از مزایای پوششی این بیمه نامه استفاده کند.

در زمان پایان قرارداد اگر بیمه گذار در حیات باشد میتواند سرمایه خود را به صورت یکجا به همراه سود مشارکت برداشت کند. ( برای اینکه بدانید در چه سالی چه مبلغی را انباشه کردید میتوانید به بیمه نامه خود مراجعه کنید. هر بیمه نامه با توجه به مبلغ پرداختی و افزایش درصد سود مبلغ پرداختی متفاوت دارد. )

اما اگر بیمه گذار فوت کند( چه در اثر حادثه چه بر اثر مرگ طبیعی ) مبلغی را بابت پوشش خطر فوت تا سقف 500 میلیون تومان + هزینه ارزش بازخریدی خود دریافت میکند. این مبلغ میتواند به اشخاصی که خود بیمه گذار به عنوان ورثه قانونی در بیمه نامه مشخصی کرده است واریز شود.

برای مبارزه با تورم فرضی با درخواست بیمه گذار  مبلغ حق بیمه میتواند بین 5 تا 25 درصد در هر سال نسبت به سال قبل افزایش یابد.

همچنین یکی از مزایای این بیمه نامه این است که معاف از پرداخت مالیات و پرداخت سود تضمینی 16 درصدی بوده.

این نوع بیمه در این سالها در کشور های مختلف مورد استقبال مردم قرار گرفته و طرفداران زیادی پیدا کرده است. زیرا هم سرمایه ذخیره شده از این چند سال میتواند در دوران بازنشستگی برای تامین مواردی مثل: تهیه مسکن، هزینه ازدواج فرزندان، هزینه تحصیل فرزندان و دیگر موارد مورد استفاده قرار گیرد و هم در برابر خطرات و حوادثی مثل آتش سوزی منزل، حادثه، از کار افتادگی، خطر فوت، و دیگر مسائل یک منبع مالی خوب باشد.

 

پوشش های تکمیلی بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

تعهد بیمه پاسارگاد در این بیمه نامه در صورت حیات بیمه شده در پایان مدت قرارداد، پرداخت اندوخته به علاوه سود مشارکت در منافع به صورت یکجا به بیمه گذار خواهد بود. در صورت فوت بیمه شده، پرداخت سرمایه بیمه عمر به علاوه اندوخته تشکیل شده تا زمان فوت به استفاده کننده در قرارداد قابل پرداخت میباشد.  در صورت تقاضای بیمه گذار و درج پوشش در بیمه نامه امکان استفاده از پوشش های درج شده در زیر فراهم است.

  1. فوت در اثر حادثه

چنانچه بیمه شده طی مدت بیمه نامه به علت حادثه فوت نماید معادل 2 ، 3 و یا 4 برابر سرمایه بیمه عمر تا حداکثر 500 میلیون تومان به استفاده کنندگان از قرارداد قابل پرداخت میباشد.( برای اطلاع از هزینه ها و تعرفه ها حتما با مشاوران ما تماس بگیرید )

فوت بر اثر حادثه

    2. نقص عضو و از کار افتادگی در اثر حادثه

در صورتی که بیمه شده در زمان اعتبار بیمه نامه به علت حادثه دچار نقص عضو یا از کار افتادگی دائم و قطعی شود، بیمه گر متعهد است غرامت مربوطه را بپردازد. بیمه پاسارگاد متعهد میشود در صورت نقص عضو دائم در اثر حادثه تا سقف 250 میلیون تومان و در صورت از کار افتادگی 40% سرمایه حادثه تا سقف 60 میلیون تومان پرداخت کند. یکی از مزایای بیمه پاسارگاد نسبت به دیگر بیمه ها معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کارافتادگی کلی و دائمی بر اثر حادثه است .

نقص عضو و از کار افتادگی

   3. هزینه پزشکی در اثر حادثه

در صورت بروز حادثه صورتحساب درمانی که در اثر حادثه هزینه شده باشد تا سقف تعهدات مندرج در بیمه نامه در هر سال بیمه ای قابل پرداخت است.

بیمه پاسارگاد متعهد میشود هزینه های پزشکی را تا سقف 25 میلیون تومان را در هر سال پراخت کند.

هزینه های پزشکی

   4. معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کار افتادگی

با دریافت این پوشش چنانچه بیمه شده به هر علت از کار افتاده کلی و دائم گردد و قادر به انجام هیچ گونه فعالیتی نباشد بیمه گر علاوه بر دریافت مبلغ 40 میلیون تومان، از پرداخت مبلغ حق بیمه نیز معاف خواهد شد و بیمه به قوت خود باقی خواهد ماند و میتوانید از تمام پوشش های آن استفاده کند.

معافیت از پرداخت حق بیمه

  5. پرداخت سرمایه از کارافتادگی

همانطور که گفته شده بیمه شده در صورت از کار افتادگی کلی و دائم به هر علت، علاوه بر معافیت از پرداخت حق بیمه غرامتی معادل سرمایه مندرج در قرارداد حداکثر تا سقف 60 میلیون تومان از بیمه پاسارگاد دریافت کند.

   6.پوشش بیماری های خاص

در صورتی که بیمه شده در طول مدت بیمه نامه به هر یک از بیمه های سرطان، سکتی قلبی و مغزی ، جراحی عروق قلب و پیوند اعضای بدن بر طبق تشخیص پزشک معتمد شرکت مبتلا گردد بیمه پاسارگاد معادل سرمایه تحت پوشش و حداکثر تا مبلغ 40 میلیون تومان به ازای هر یک از بیماری ها (جمعا تا سقف 200 میلیون تومان ) به بیمه گذار پرداخت می نماید.

بیماری های خاص

    7. پوشش بیمه آتش سوزی منزل مسکونی

بیمه گذار یا بیمه شده میتاند به همراه این بیمه نامه پوشش بیمه آتش سوزی برای منزل مسکونی خود تهیه نماید. بیمه گذار یا بیمه شده میتواند مالک ساختمان مورد بیمه بوده و یا ملک مورد نظر به صورت استیجاری در اختیار وی باشد. سرمایه آتش سوزی بیمه نامه ضریبی از پرداخت حق بیمه به میزان 500 ، 750 ، 1000 و یا 1500 برابر حق بیمه ماهانه خواهد بود.

بیمه آتش سوزی

سقف تعهد جهت پوشش بیمه آتش سوزی در سال اول 100 میلیون تومان میباشد. و در سال های بعد با افزایش 5% و یا 10% تا 500 میلیون تومان قابل افزایش میباشد.

سالانه بیش از 19.000 فوتی در حوادث رانندگی

سالانه 318.000 مجروح بر اثر حوادث رانندگی

سالانه بیش از 40.000 جراحی قلب در کشور

سالانه بیش از 110.000 سکته مغزی در کشور

سالانه بیش از 138.000 سکته قلبی در کشور

و در حال حاضر در کشور 400.000 نفر مبتلا به سرطان هستند و هر لحظه به این آمار اضافه میشود.

با ورود ویروس کرونا به کشور و جهان همه به این فکر کردند شاید خیلی راحت با یک دست دادن زندگی میتواند پایان یابد. دیگر وقت آن رسیده که به فکر بیمه و تامین آتیه خود باشید تا بتونید آینده خوبی برای خود بسازید و در برابر حوادث از خود محافظت کنید.

بیمه پاسارگاد کرج استان البرز

بیمه عمر پاسارگاد در کرج هم خدمات خود را ارائه میدهد. تیم بیمه شد متشکل از نمایندگان بیمه پاسارگاد در خدمت شما هستند تا بتوانید بهترین و مناسب ترین بیمه ها را برای شما ارائه دهند. میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما شماره تماس ها و شبکه های اجتماعی کارشناسان و مشاوران ما را ببینید .

ضمن اینکه مشاوره ما رایگان بوده و میتوانید تمام سوالات و ابهامات خود را در مورد بیمه با ما در میا بگذارید. و همچنین در صورت بیمه پیش نویس بیمه نامه خود را از ما بخواهید . به این شکل که مبلغ پرداختی خود را به ما اعلام کنید و ما جدول سرمایه شما را براس اساس مبلغ پرداختی برای شما ارسال خواهیم کرد.( بدون هیچ هزینه ای )

استعلام نمایندگان بیمه پاسارگاد

شما میتوانید با تماس با دفتر مرکزی پاسارگاد در کرج و اعلام اسم کارشناسان و نمایندگان، استعلام بگیرید.

بیمه پاسارگاد در گوهردشت کرج

دفتر مرکزی بیمه پاسارگاد در گوهردشت کرج واقع است. میدان آزادگان، برج قائم.

اما پیشنهاد ما قبل از مراجعه حضوری به دفاتر مرکزی هماهنگی با نمایندگان بیمه است . که شما میتوانید در زمان دلخواه شما با نمایندگان ما هماهنگ شود و بعد به دفتر پاسارگاد مراجعه کرد .

بیمه عمر پاسارگاد در کرج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی